Stel nu je vraag

Stel je vraag

Vul je contactgegevens hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op tijdens werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur.

Ja, ik ga hierbij akkoord met de verwerking van mijn persoonlijke gegevens in overeenstemming met de Novotek Privacy Policy.

Customer Support

Voor technische ondersteuning bij gebruik van soft- en hardware

Accelaration Plan GEVoor technische ondersteuning met betrekking tot onze producten kunt u direct contact opnemen met onze Customer Support afdeling als u in bezit bent van een onderhoudscontract. Houd het nummer van uw Acceleration Plans (voorheen GlobalCare contract) bij de hand zodat we u snel kunnen helpen.


Onze Customer Support afdeling is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 08:30 uur tot 17:00 uur en op vrijdag van 08:30 uur tot 16:00 uur.

 +31 (0) 76 581 18 77        +32 (0) 3 234 94 71  

  support.benelux@novotek.com

 

Uitlevering en beheren licenties met Advantage Licensing

Licenties worden uitgeleverd via het licenseringsmodel, genaamd Advantage Licensing. Dit is een cloud based licenseringsmodel waarmee u eenvoudig uw licenties kunt transfereren tussen verschillende systemen, en door gebruik te maken van de License Server heeft u een centrale opslag van al uw licenties wat het beheer vereenvoudigt.

Informatie Advantage Licensing

  • FAQ;
  • Uitleg;
  • Voor meer informatie bekijk de website van GE;
  • Compatibiliteitsmatrix (informatie volgt).

Raadpleeg de compatibiliteitsmatrix

Bekijk in de matrix welke versie van een product compatibel is met welk besturingssysteem en SQL server.

Compatibiliteitsmatrix

Contact

Vul het onderstaande formulier in of neem contact op met Yvette Voesenek van onze afdeling Customer Support  NL: +31 (0) 76 581 18 77  BE: +32 (0) 3 234 94 71 of mail naar yvette.voesenek@novotek.com.

Ja, ik ga hierbij akkoord met de verwerking van mijn persoonlijke gegevens in overeenstemming met de Novotek Privacy Policy.